zondag 19 augustus 2012

feest...

Hallo,

Er zat vandaag toch niet veel anders op dan binnen zitten met die
hitte, dus heb ik mijn tijd binnen maar nuttig besteed.
Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt met een afdrukje van
Greeting farm, het zeehondje is met zijn zelf gebakken cupcakes
op weg naar een "feestje".
Het model van de kaart heet Gate fold Card en het patroon is
te vinden op het blog van elke kaart een feestje.
Ik vind het zelf dat het
een vrolijk feestkaartje is geworden.
Ik wil met dit kaartje meedoen bij de challenge van
hobbyhome-hobbyartikelen blog daar is het thema FEEST
Hopelijk brengt een nieuwe week ons wat verkoeling...

Groetjes

9 opmerkingen:

Corrie zei

O Hermien heb jij met die hitte kunnen hobbyen,ik niet zo een beetje geborduurd veel te heet. Je kaart is prachtig leuke stempel ook .
Groetjes Corrie

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Leuk dat je meedoet met de challenge van het hobbyhome-blog!
Wat een hitte vandaag...
Petje af hoor dat je dan nog zon schitterende kaart kan maken!

Fijne avond.

Groetjes Het Hobbyhome designteam

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Hoi hoi wil je nog wel volger worden van ons blog anders kunnen we je kaartje helaas niet mee laten doen...

Gr Het designteam

Cindy zei

Hij is leuk, gave kleuren ook! Groetjes, Cindy

Plony zei

Wat een schattig, FEESTelijk kaartje. Leuk dat je meedoet bij ons HH-blog, super!
Lieve groetjes, Plony.

Marianne zei

Mooi hoor en wat een leuk stempeltje.
Liefs, Marianne

carla zei

Die ziet er weer heel vrolijk en fris uit.
Een geweldig kaartje Hermien.
Groetjes,
Carla

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje is het geworden Hermien, heel leuk.
Groetjes van Anita

jolanda zei

mooi kaartje met lief afdrukje