vrijdag 9 november 2012

opkikkertje

Hallo allemaal,

Een goede kennis van me is ziek...ze heeft kanker, ondanks dat ze zelf
heel positief is ingesteld krijgt ze met veel tegenslagen te maken.
Op dit moment verblijft ze ook weer in het ziekenhuis, dus heb ik
dit kaartje voor haar gemaakt omdat ze wel een opkikkertje kan gebruiken!
Met dit kaartje wil ik ook meedoen aan de challenge bij elke kaart een feestje.
Deze kikker schuilt voor het onstuimige herfstweer.
Ik hoop dat het kaartje aan de eisen voldoet!!!
Schetsuitdaging  32 / Hoor de wind waait door de bomen



  
Groetjes en een fijn weekend

12 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,

leuk kaartje heb je gemaakt, dat stelt ze vast op prijs.. grappig die kikker ..

Liefs van Ans

Cindy zei

Hoi Hermien,
Ik vind het een prachtige opkikker kaart. Je kennis zal hier vast blij mee zijn.
Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Hij is prachtig Hermien, wat is dat toch verschrikkelijk die vreselijke ziekte, ik hoop dat je kaartje in ieder geval even voor een glimlach op haar gezicht kan zorgen maar dat denk ik eigenlijk wel. Lief dat je deze kaart voor haar gemaakt hebt.
Liefs van Anita

marja zei

Wat een prachtig kaartje, een echte opkikker!!

Lieve groetjes Marja.

Corrie zei

Jeetje Hermien, wat een ellende bij jouw,maar blijven hopen dat is het enigste wat je kan doen, al valt het niet mee je weet het van ons,maar we moeten door,het kaartje dat je hebt gemaakt daar zal ze vast van opvrolijken ,je hebt hem prachtig gemaakt.
lieve groetjes Corrie

Plony zei

Heel mooi kaartje en ik hoop dat ze voor heel even aan iets anders denkt door dit opkikkertje. Het blijft een vreselijke ziekte en ik denk dat we allemaal wel iemand hebben in onze omgeving die er mee te maken heeft of had. Maar duimen dat het weer de goede kant op wil gaan voor haar.
Liefs Plony.

carla zei

Een vreselijke ziekte die kanker en je hoort er tegenwoordig zoveel van.
Een heel mooi kaartje dat je voor haar gemaakt hebt. Het stempeltje met de kikker is geweldig mooi. Ik zag je kaartje daarnet ook bij de themakaart staan, daar past die ook helemaal.
Misschien heb je het zelf niet opgemerkt, maar hij staat er klein op.
Bedankt voor je deelname. 'k Vind het altijd fijn dat er kandidaten voor zijn.
Groetjes,
Carla

Bernadet zei

En prachtige kaart Hermien, al is de aanleiding om ´m te maken wel een heel verdrietige.
Sterkte voor je vriendin.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Marijke zei

Een heel mooi kaartje heb je gemaakt voor je vriendin. Bedankt voor het meedoen bij Elk kaart is een feestje.

Groetjes, Marijke

Ellen zei

Wat een leuke opkikkerkaart!
Bedankt voor het meedoen met EKEF!
Groetjes Ellen

anja zei

een heel mooi subiel,vrolijk kaartje.Leuk datje meedoet.
gr anja

Renata van Miltenburg zei

Wat een ellendige reden om zo'n leuk kaartje te krijgen maar hij kikkert haar vast op!

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata