zondag 27 januari 2013

schilpad

Hallo allemaal,

Ondanks de griep ben ik gelukkig toch nog bij onze eigen receptie aanwezig kunnen zijn.
Het was een groot feest wat ik absoluut niet had willen missen. Inmiddels al weer diverse activiteiten verder zitten we volop in het het feestgeruis. Voor vanmiddag staan er weer twee recepties op het programma dus we kunnen er weer tegenaan. Het lukt me door tijdgebrek niet om hier foto's van de plaatsen maar als je het leuk vind kan je een kijkje nemen op de site van www.depiepkukes.nl onder het kopje foto's.
Ondanks de carnavalsdrukte is het me toch nog gelukt om een kaartje te maken, ik heb hiervoor een digi gebruikt die ik laatst bij de candy van elke kaart een feestje gewonnen heb.
Dit kaartje doet mee aan de challenge van de creatieve zebra

Groetjes en een fijne zondag 


6 opmerkingen:

carla zei

Een prachtige kaart en het stempeltje ziet er ook zo leuk uit.
Schitterend gemaakt Hermien.
Groetjes,
Carla

Anita Meijer zei

Wat fijn Hermien dat je weer volop mee kan doen in het feestgedruis en dat je weer helemaal opgeknapt bent. Wat een schitterend kaartje heb je tussen alle drukke bezigheden gemaakt, ik vind hem super.
Liefs van Anita

LAURA KANT zei

Je bent zo druk met feesten en tussendoor heb je toch nog een kaartje gemaakt! Het is een super leuke kaart geworden! Zo'n schattige stempel! Enne ... feest maar lekker verder!

Hugs, Laura

jolanda zei

heel mooi kaartje

Plony zei

Jeetje....ziek én carnaval en dan ook nog zo'n schattig kaartje gemaakt......heb je ook nog ergens geslapen????Zo tussen de bezigheden door, haha.
Liefs Plony.

dieke zei

Wat een lief kaartje.
Een beetje laat, maar alsnog bedankt voor je deelname bij De Creatieve Zebra!

Groetjes van Dieke.