donderdag 16 januari 2014

nieuwe woning

Hallo,

Hier ben ik weer met een kaartje gister lekker aan de knutsel geweest en het resultaat is twee CAS kaartjes. Vandaag laat ik jullie er daar eentje van zien. Deze kaart heb ik voor een collega gemaakt die in een  nieuwe woning heeft. Dit vogelhuisje en vogeltje vond ik daar prima bij passen.
Mooi papiertje erbij, een passende tekst en zie hier het resultaat! Soms heeft een kaartje gewoon niet meer nodig...


Creative Cutting Challenge - speciale gelegenheden
 
Ik wens jullie allemaal een fijne avond

17 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Heel snoezig kaartje en leuk huisje!

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Wat een leuke kaart, ik vind het vogeltje zó schattig..liefs Ans

lenny zei

Ook een heel leuk kaartje Hermien
gr lenny

Kreatief met Maria zei

Hoi Hermien
Ja inderdaad dit kaartje heeft niet meer nodig want het vogelkooitje is geweldig, mooi kaartje.
Groetjes Maria

Kreatief met Maria zei

Enne leuk dat je mee doet bij CCC, succes!

Muuske zei

Mooie kaart.en ja inderdaad meer heeft het kaartje niet nodig .Het designpapier is al heel mooi bewerkt.groetjes Margo.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat mooi. Hele mooie kleuren.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Lollig kaartje. Vooral de kleurencombinatie is ook zo leuk. Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Hallo Hermien
Ik vind CAS kaarten maken ook niet zo makkelijk hoor, jou kaart is weer errug leuk geworden.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Hermien, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

rian zei

leuke kaart zo met dat vogelhuisje, gezellig dat je meedoet met de uitdaging van de CCC.
groetjes rian

Jolanda zei

helemaal leuk dit Cas kaartje Hermien;0)
grtz Jolanda

karin zei

Mooie kleurencombinatie Hermien.
groetjes,
Karin

carla zei

Mooi en leuk gemaakt Hermien.
Fijn weekend.
Groetjes,
Carla

Christa zei

Erg mooie kaart , Hermien !
FIJN WEEKEND !
XX Christa.

Misseke zei

Superleuk kaartje Hermien - erg leuk gedaan - toppie!

Groetjes,
Misseke

Helen zei

wat een leukerdje.
Groetjes Helen