zaterdag 1 februari 2014

bloemen&vlinders

Hallo,

Ik ben vanmiddag aan de slag gegaan met de sketch van de NKU. Mijn moeder had gevraagd of ik een verjaardagskaart wilde maken voor een dame die de mooie leeftijd van 85 binnenkort gaat bereiken. Voor zo'n leeftijd vind ik een stempelkaartje niet zo geschikt dus ging ik op het web op zoek naar een mooie afbeelding van een bloemetje. Dat was snel gevonden toen het mooie papier van studio light er voor de verandering nog eens bij gepakt en aan de slag gegaan. Hieronder zien jullie het resultaat.
O, ja  zou nog bijna vergeten te vertellen dat ik met mijn paars winters kaartje door de random gekozen ben als winnaar bij DSCC(challenge#8) hoe leuk is dat!


NKU - bloemen&vlinders

Groetjes Hermien

16 opmerkingen:

Kreatief met Maria zei

Hou Hermien
Wat een mooie afbeelding met bloemen heb je op deze kaart verwerkt.
Gefeliciteerd met je prijs bij DSCC.
Groetjes Maria

Folkje zei

Heel mooi!

groetjes
Folkje

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Wat heb je een mooi plaatje gebruikt, ik vind het kaartje heel erg leuk!! liefs Ans

Muuske zei

Mooie kaart.Proficiat met je prijs.groetjes Margo.

Nelleke zei

Mooie rustige uitwerking van de sketch. Had hem ook al getekend om te maken? Wie weet. Groetjes, Nelleke

Wilma zei

Wat een MOOI kaartje is dit Hermien.....MOOI met dat plaatje van internet.
LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.....meerdere vliegen in één klap.
Liefs Wilma ☺☺☺

Corrie zei

Deze kaart heb je ook weer prachtig gemaakt Hermien, prachtig heb je de sketch verwekt, ik vind dit echt een prachtige kaart.
Ook gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Lieve groetjes,Corrie

Plony zei

Prachtige kaart Hermien en ook je winnende kaart bij DSCC is super....lekker zo'n prijsje toch?
Groetjes van Plony.

Anita Meijer zei

Wat is je kaart prachtig geworden Hermien, ik vind hem supermooi.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Cinderella zei

Een geweldig mooi kaartje Hermien
Een fijne zondag
Liefs Cinderella

Marianne zei

Ziet er weer geweldig uit.
Fijne zondag.
Liefs, Marianne

Misseke zei

Prachtig kaartje Hermien - supermooi plaatje en super gedaan.
Gefeliciteerd met je gewonnen prijsje - altijd leuk ;)
Groetjes,
Misseke

anncreatief zei

Prachtige kaart geworden Hermien, ik vind hem supermooi.
Erg leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anneke

Sarah - Crea S zei

Heel mooi Hermien! Mooie kleuren en je afbeelding vind ik echt prachtig, zo'n vrolijke kleurtjes! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Helen zei

Wat een prachtig kaartje; proficiat met je winnende kaartje.
Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief.
Groetjes Helen

Adriana zei

Mooie kaart heb je gemaakt! Prachtig de drie vlindertjes erbij gecombineerd!
Dank-je-wel voor het meedoen aan de challenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana