zondag 15 juni 2014

Huisje...

Hallo,

De challenge van deze maand bij AnMacreatief is alles behalve een kaart. Dit lijstje heb ik al een tijdje terug opgepimpt maar nog niet op mijn blog geplaatst, de tekst vond ik zo leuk dat ik daar wel iets mee wilde doen! Dit huisje heeft een mooi plekje in de keuken gekregen.


AnMacreatief- alles behalve een kaart

En deze tekst kwam ik vandaag tegen op facebook, ook heel mooi...

Mijn overleden vader eer ik in gedachten
want die zit niet meer op vaderdag te wachten.
Voor alle overleden vaders steek ik een kaarsje aan
voor elke vader die ooit heeft bestaan.
Daarmee wil ik hun ook laten 
weten
U bent niet hier,
maar zeker niet vergeten


Groetjes en een fijne zondag


20 opmerkingen:

Adrienne zei

Hoi Hermien,

Mooi huisje. Leuk dat we inderdaad bijna collega dt leden zijn. Ik heb er zin in.
groetjes, Adrienne

karin zei

Leuk gemaakt Hermien. Een heel mooie en aandoenlijke tekst heb je erin gezet.
groetjes,
Karin

Tinie zei

Wat een mooi huisje met daarin een leuke tekst!
Ook je tekst over vaderdag is mooi!

Groetjes Tinie

LAURA KANT zei

Wat een super leuke creatie is dit, Hermien! Hele mooie tekst!

Hugs, Laura

KarinsArtScrap zei

wat een mooi huisje Hermien.

gr karin

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Wat ziet het huisje er leuk uit, mooie tekst, leuke gipsen vlinders, super gedaan, ook je Vaderdagtekst is mooi..liefs Ans

Corrie zei

Prachtig opgepimt Hermien, deze dagen zijn altijd moeilijk voor ons die mensen moeten missen, helaas het kan niet anders.
Je hebt wel een prachtige tekst op F B gevonden.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt Hermien, top en wat een mooie tekst.
Liefs van Anita

anncreatief zei

Echt heel mooi gemaakt,..
Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
Liefs Anneke

Sarah - Crea S zei

O Hermien, dat is echt 'n leuke tekst! En dan zo mooi ingeframed, geen wonder dat je huisje dan 'n leuk plaatsje krijgt!
Ook 'n mooie tekst die je tegenkwam op fb! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Antoinette Voorn zei

Mooi herinneringsgedichtje en je huisje is heel mooi aangekleed!

Marleen zei

Mooi, fijn opgepimpt lijstje met een ontroerende tekst!
Groetjes
Marleen

Nelleke zei

Wat een lieve en mooie worden heb je op je blog staan. Op Facebook kwam ik vandaag ook iets tegen. Prachtig. Evenals je huisje. Koester het. Groetjes, Nelleke

lenny zei

Mooi gepimpt en geweldige tekst Hermien
gr lenny

Helen zei

Wat een ontzettend mooi huisje heb je gemaakt. Prachtig. Je tekst is ook mooi. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Misseke zei

Schitterend gepimpt lijstje Hermien - zo'n mooie tekst echt super!
En de tekst van FB is heel mooi.
Groetjes,
Misseke

carla zei

Prachtig Hermien.
Zo leuk dat huisje met die fantastische tekst.
Ook die ontroerende tekst voor vaderdag vind ik heel mooi.
Groetjes,
Carla

Kreatief met Maria zei

Heel mooi huisje Hermien en een prachtige tekst staat erin het huisje. De ander tekst is heel ontroerend. Moet mijn vader helaas ook missen.
Groetjes Maria

Lenie zei

wat een mooie creatie zeg, je gedicht is ook erg mooi voor de vaders die we moeten missen.
groeten Lenie

martine zei

Hallo Hermien,
wat heb je het huisje heel mooi opgepimpt
met een prachtige tekst
ook ben ik jou blog gaan volgen
lieve groetjes en een fijn weekend Martine