woensdag 4 juni 2014

Hoera...

Hallo,

Als eerste wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de felicitaties voor mijn plekje in het design team van KIC.
Deze keer laat ik jullie een kaartje zien die van mij zo in de bak "niet tevreden" mag! Toch wil ik dit kaartje gewoon hier plaatsen want het blijft toch een kaartje van mijn hand. Met het afdrukje wat ik gebruikt heb ga ik terug in de tijd want als ik me niet vergis is dit sarah kay, vroeger had je hier hele mooie ansichtkaarten van. Nou daar komt die dan ben benieuwd wat jullie mening is...


dutchstampchickies -tuinkaart/creatie

Groetjes Hermien

18 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Hermien ik vindt het toch echt een leuke kaart
Liefs Cinderella

Henriƫtte zei

Wat een leuke kaart weer Hermien. Ik zou niet weten wat er mis mee is hoor.

groetjes Henriƫtte

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Waarom is ie niet geslaagd ?? het komt denk ik omdat het achtergrondpapier vrij druk is, dan valt alles een beetje weg, maar leuk gedaan hoor..liefs Ans

carla zei

Toch helemaal niks mis mee Hermien?
Leuk modelletje,lief plaatje, mooie kleurtjes, je hebt dat prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Lenie zei

prachtige kaart en leuk model ook,
groeten Lenie

Jolanda zei

heerlijk jeugdsentiment...had vroeger een dekbedovertrek van Sarah Kay:0) ik vind het een lief kaartje hoor! enne nog van harte met je nieuwe job, dat berichtje heb ik gemist...
grtz Jolanda

Marianne zei

Ziet er helemaal toppie uit.
Liefs, Marianne

jolanda zei

lief kaartje

Theresia zei

IK vind het een leuke kaart. Nik mis mee hoor.
Groetjes, Trees

Muuske zei

Hoi Hermien,ik zie niet wat er mis is met het kaartje.Leuk model mooi stempeltje wat je gebruikt hebt.Dus kaartje is toch ok.groetjes Margo.

Joukje zei

Een prachtig kaartje!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
Groetjes Joukje

Anita Meijer zei

Ik vind hem juist wel leuk Hermien, heel mooi.
Liefs van Anita

Wil Frutsel zei

Prachtig mooie kaart Hermien, dank je wel voor je bijdrage bij DSCC, veel succes. Liefs Wilma

Kreatief met Maria zei

Niets mis mee Hermien, het is een vrolijk tuinkaartje. Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij DSCC. Groetjes Maria

Misseke zei

Prachtig kaartje hoor Hermien - niets mis mee...een mooi modelletje, mooie kleurtjes en mooi samengesteld - ik vind hem prachtig!
Groetjes,
Misseke

rian zei

erg leuke kaart , gezellig dat je meedoet met de uitdaging van de DSCC
groetjes Rian

Anja zei

Hallo,
Wat een schitterende kaart. En je stempel is prachtig ik wil je dan ook hartelijk vedanken voor het meedoen bij DSCC.

Lieve gr Anja (DT)