donderdag 12 juni 2014

in de tuin

Hallo,

Zo vlak voor het weekend heb ik nog een kaartje wat ik jullie wil laten zien. Voor deze kaart heb ik de schets gebruikt van NKU, het afdrukje is van lalaland craft en het designpapier is weer van studiolight.
De jongedame op de kaart geniet ook van het zomers weertje en heeft een bloemetje uit haar tuin gehaald!


NKU - schets thema tuin
Creapaleis - zomer
Creative cutting challenge - meiden/vrouwenkaart
scrapbookstampsociety - anything goes

Groetjes Hermien


21 opmerkingen:

Misseke zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Hermien - prachtige kleurtjes heb je gebruikt en het afdrukje is super gekleurd - ik vind hem super!
Groetjes,
Misseke

Ans S. zei

Prachtige kaart met super leuk afdrukje.

Groetjes Ans

Flo zei

A beautiful card! Lovely colors! Thank you so much for sharing your creation with us at Addicted to Stamp! Hugs, Flo.

Nelleke zei

Mooie kaart, ik was vandaag ook met die sketch bezig. Ik zie vlinders bij jou, had ik ook nog kunnen doen, maar hij is af. Ach misschien bedenk ik mij nog wel. Groetjes, Nelleke

Lenie zei

wat een mooie kaart zeg.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Het is weer een beauty van een kaart!

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Leuke sketch, je kaartje ziet er prachtig uit met het lint en de vlinders, liefs Ans

Jolanda zei

Hoi Hermien,
een heerlijk zomers kaartje! bedankt voor je deelname bij de NKU!
ik mis alleen een Nederlandse tekst...
grtz Jolanda

karin zei

Mooi zomers kaartje Hermien !
groetjes,
Karin

Anoniem zei

Leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

carla zei

Een heel mooi kaartje met prachtige scrappapiertjes, leuk plaatje en een schitterende samenstelling.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Heel mooi kaartje Hermien en leuk dat je meedoet bij Creative Cutting Challenges. Ik zie alleen niet echt duidelijk wat je met je stansmachine hebt gemaakt. Zou je dit nog even aan willen geven?
Groetjes, Liselot

KarinsArtScrap zei

het is een mooi kaartje Hermien.

gr karin

KarinsArtScrap zei

Het is een mooi kaartje Hermien.


Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator

lenny zei

Het is een mooi kaartje Hermien.
gr lenny

Muuske zei

Mooi zomers kaartje Hermien.groetjes Margo.

Kreatief met Maria zei

Mooi paars kaartje Hermien en leuk dat je meedoet bij CCC.
Groetjes Maria

jolanda zei

lief kaartje

inge zei

Mooi kaartje Hermien, leuk dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

anncreatief zei

Echt een hele mooie kaart geworden.
Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU en succes.
Liefs Anneke,

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Hermien.....vers uit de tuin.
LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺