zondag 12 oktober 2014

en nog een keer herfst

Goeiemiddag allemaal,

Daar ben ik weer voor de 2e keer vandaag. En dit keer is het een heel leuk bericht (tenminste dat vind ik zelf!). Een tijdje terug heb ik bij knutselsenkadootjes meegedaan aan een DT-Call, en tot mijn verrassing kreeg ik woensdag een mail met de uitnodiging om deel uit te gaan maken van hun team.
Tuurlijk heb ik daar volmondig JA op gezegd en een nieuwe creatieve samenwerking is een feit.
Ook bij knutsels en kadootjes start vandaag een nieuwe challenge en ook hier is het thema:

HERFST/HALLOWEEN

Je hebt ook nog de optie om gebruik te maken van deze sketch:
Hieronder zien jullie mijn bijdrage, het afdrukje is van karens doodles en de tekst heb ik van internet, een eikel maakt het kaartje verder af! Neem eens een kijkje op het blog daar zien jullie wat mijn teamgenootjes gemaakt hebben. Ik zou het heel leuk vinden als jullie met ons meedoen.


Ook bij de creatieve zebra mocht ik een plekje in het dt-team innemen maar daar heb ik voor bedankt, dat wordt me toch een beetje teveel van het goede.

Groetjes Hermien

20 opmerkingen:

Monique zei

Welkom Hermien! Ben blij dat je bij ons in het team zit. Je kaart is prachtig maar dat wist je al.
Heel veel succes en nog een hele fijne zondag!
Lieve groetjes, Monique

Marleen zei

Leuk voor jou Hermien, je zal dat zeker goed doen.
Mooi kaartje zie ik hier al staan en dat kan ik ook van het vorige zeggen !
groetjes
Marleen

Ingrid Reyners zei

Welkom bij de club Hermien, je hebt in een hele korte tijd een hele mooi herfstkaart gemaakt voor de nieuwe challenge. Heel veel plezier in ons team, en dat we samen nog vele creatieve uitdagingen aan mogen gaan!. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

jolanda zei

gefeliciteerd.
Leuke kaart

Diny zei

Hallo Hermien,

Ik zag net je kaartje bij knutselsenkadootjes en dacht....ga even bij haar kijken. Ben meteen volger geworden ....je maakt prachtige kaartjes....zoals dit herfstkaartje....heel eg leuk!

Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Marleen zei

Super leuk Hermien gefeliciteerd!!!
Veel plezier als designer, maar dat komt vast goed.
Groetjes, Marleen

karin zei

Proficiat en succes als DT lid Hermien. Mooi kaartje heb je gemaakt als voorbeeld.
groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd met je DT job Hermien.
je hebt een hele vrolijke en mooie kaart gemaakt.
Gr Karin

lenny zei

leuk kaartje Hermien
gr lenny

Aartje zei

Gefeliciteerd met je leuke DT-schap bij Knutsel en Kadootjes. Het gaat je vast heel goed af daar. Je eerste kaart is prachtig.
Groeten, Aartje

Helen zei

Wat een prachtig kaartje. Proficiat met je DT-schap en veel succes.
Groetjes, Helen

Wil Frutsel zei

Mooie kaarten laat je vandaag weer zien, echt warme herfstsfeertjes!!!
liefs Wilma

GerJanne zei

Leuk dat je erbij bent Hermien! Je kaart is heel erg leuk!
Dat eikeltje is een mooi detail.
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Leuk dat je in het DT bent gekozen !! super kaartje heb je gemaakt..goed dat je niet teveel gaat doen, het moet geen werk worden,
liefs Ans

Grietje zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt en inderdaad het moet gewoon een hobby blijven. Als je teveel doet kan het ook blokkerend werken.
Groetjes Grietje

Renate zei

Hey, ik zag je voorbij komen als nieuw DT-lid bij knutsel en kadootjes. Ik was er benieuwd naar je creaties en ben meteen even bij je komen spieken. Je maakt echt super leuke kaartjes. Gefeliciteerd met je DT-schap.
Ook vind ik het super leuk dat ik een freublaar uit de buurt heb gevonden.

-xies- Renate.

carla zei

Een leuk nieuws en jou kennende ga je d'er helemaal voor gaan.
Super dat je gekozen bent.
Je gaat het nog druk krijgen met je DT plaatsjes.
Een prachtig voorbeeldkaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Carla

Henriƫtte zei

Leuke kaarten heb je er gisteren op gezet Hermien en gefeliciteerd dat je een plekje in het DT gekregen hebt. Helemaal leuk voor je.

groetjes Henriƫtte

Claudia's kaartjes zei

Hoi

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Kreatief met Maria zei

Hey Hermien wat leuk dat je in het team zit van knutsels en kadootjes.
Je kaartje is weer super mooi.
Groetjes Maria