zondag 22 mei 2016

challenge #36 K&K

Hallo,

Er zijn alweer 4 weken voorbij en dus staat er weer een nieuwe challenge op de agenda bij K&K.
Maar eerst wil ik natuurlijk iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze vorige challenge met als thema "hollandse weken" sommige vonden dit toch een lastig thema, maar er hebben zich heel wat deelnemers gemeld met mooie creaties.
Dit bericht heb ik vrijdag al gemaakt, want we verblijven namelijk op een bungalowpark met ons DT-team!
Nu dan over naar onze nieuwe thema van de komende weken en dat is een BINGO, hoe gezellig is dat?



Ik ben aan de slag gegaan met het eerste rijtje : plaatje-paars-vlinders

Groetjes Hermien















Doen jullie weer met ons mee?

13 opmerkingen:

Kreatief met Maria zei

Prachtige kaart Hermien. Mooie frisse kleurtjes.
Groetjes Maria

Trijntje zei

Wat gezellig Hermien. Je kaart is prachtig! groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Leuke bingokaart heb je gemaakt Hermien,
ik vind de kleuren prachtig!
groetjes,
Ans

Wil Frutsel zei

Schitterend, prachtigekleuren!!
xx Wilma

Diny zei

Wat een prachtige kaart in deze mooie kleurtjes Hermien!
Groetjes Diny

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Hermien
Gr Karin

Marleen zei

Prachtig hoe je die bloemen op je kaartje bracht!
groetjes
Marleen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een geweldig mooi kaartje Hermien , de bloemen zijn zo mooi..jij ook heel hartelijk bedankt, voor het hele leuke weekend! Ik heb er echt van genoten...

Renate zei

Je kaartje is echt een pareltje. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.

-xies- Renate.

Corrie zei

Mooi Hermien, de kleuren zijn prachtig, leuk met de kleine vlindertjes.
Lieve groetjes, Corrie

Rosina zei

Heeeeeel mooi dit kaartje Hermien...en deze schitterende kaart heeft hier heel lang hier op de kast staan te pronken...prachtig in deze vrolijke kleurtjes...ik was er heel blij mee...
en jullie zullen vast een onwijs gezellig en creatief weekendje gehad hebben zo samen...ik ben wel heel nieuwgierig geworden naar het resultaat ervan!!!

groetjes Rosina

GerJanne zei

ha Hermien,
Wat een schitterend kaartje! Het plaatje en de kleuren zijn erg mooi! Wat was het een top weekend. Ik kan er nog niet over uit! En weet je wat, mijn reminder kaart is nog niet eens gelukt ;-))
Groetjes,
GerJanne

Ans S. zei

Prachtige kaart, Hermien.

Groetjes Ans