donderdag 26 mei 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Hallo,

Afgelopen weekend waren we met het DT-team van knutsels&kadootjes neergestreken in Overloon voor een heus knutsel weekend. We hebben het heel gezellig gehad en er zijn volop mooie creaties gemaakt door ieder van ons! Ik blijf het mooi vinden dat er zo'n leuke groep is ontstaan door het internet want zouden we niet bloggen...dan hadden we mekaar nooit ontmoet.
Maar nu over naar mijn kaartje deze heb ik gemaakt voor de jongste van mijn broer, hij mag graag gaan vissen. Het papier is van JOY! het plaatje heb ik van pinterest gevist.


scrap@cards- mannen/jongenskaart
creativemoments - anything goes
creativeinspiration - anything goes + option a sketch

Groetjes Hermien


17 opmerkingen:

Kreatief met Maria zei

Prachtig kaartje.Leuk plaatje en mooi bijpassend papier.
Groetjes Maria

Corrie zei

Wat een leuke kaart Hermien, zit je broer er ook zo bij met het vissen.
Ik vind het goed gevonden om er zo één te maken, ik moet er om lachen, echt toppie.
Lieve groetjes,Corrie

Wil Frutsel zei

Een heel mooi kleurig mannenkaartje, leuk stempeltje en prachtig gekleurd!!
xx Wilma

Anita van Merode zei

Hele leuke kaart Hermien.
Leuk design papier en het plaatje is echt leuk!!
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Gr Anita DT

GerJanne zei

Hihihi, een viskaart en jij vist plaatjes van Internet! Grappig! Het is en heel leuk kaartje!
EN het was enorm gezellig. Ik heb zo genoten. Wat je schrijft is helemaal waar en e kunt net bijna niet uitleggen aan mensen die niet bloggen of zoiets. Ik probeerde het mijn zusje uit te leggen, maar ik merkte dat het best lastig voor haar was.
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Je kunt aan jullie allemaal wel horen hoe leuk en gezellig jullie weekendje weg was....wat super gaaf dat dat kan toch?
Je laat ook weer een prachtige mannenkaart zien Hermien.
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Hoi Hermien,
En zo is dat!!! wat ontstaan er geweldige contacten door het internet en bloggen en jullie hebben het heel leuk gehad in Overloon met elkaar hè! Er zijn best veel jongens en mannen die van vissen houden, perfect kaartje dus!!!
Dankjewel voor je inzending naar Scr@p-Cards!
Liefs van Gerie en DT SCC

Marleen zei

Je vissertje droomt van dit mooie kaartje, ik zie het aan die grijns op zijn gezicht!
Groetjes
Marleen

Rosina zei

Heel mooi deze kaart Hermien....zo een leuk plaatje erop
en wat een geweldig weekendje hebben jullie samen gehad...en zeker prachtige kaartjes gemaakt...

groetjes Rosina

Chris zei

Great image and a fabulous design! Thanks for joining us at Creative Moments.
chris
x

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
je hebt een superleuk kaartje van internet gevist, ik vind je kaartje helemaal top! Fijn dat het zo gezellig was in Overloon..
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

oeps kaartje = plaatje..

Wendy zei

Wat heerlijk Hermien dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad! Dat lijkt me heel tof én gezellig. Waar internet en bloggen al niet goed voor is! Geweldige kaart heb je weer gemaakt en heel toepasselijk voor de jarige job. Ik weet zeker dat hij in de smaak valt.
Bedankt voor je reacties altijd Hermien, dat doet écht goed!
Lieve groetjes en alvast een goed weekend, Wendy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja geweldig is dat toch dat er zulke leuke dingen gebeuren tgv het bloggen, ik sta er ook van te kijken, ik had dit nooit verwacht toen ik aan bloggen begon maar geniet er van. Heerlijk datjullie zo met elkaar genoten hebben en ik heb zitten genieten van je leuke kaart Hermien. Zo te zien is de visser aan het eind van z'n (vissers) latijn hihi. Geweldig...;p
Lieve groetjes Miranda

Ans S. zei

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad in Overloon.
Geweldig leuke kaart heb je voor de jonge visser gemaakt.

Groetjes Ans

Muuske zei

Prachtige kaart.Leuk afdrukje heb je gebruikt die vangt niet veel vis als hij slaapt hi hi hi.Leuk dat jullie zo'n gezellig weekend hebben gehad.ja ja wat zouden we zonder het blog toch veel missen.groetjes Margo.

Margo zei

Wat een topkaartje het plaatje is zo leuk ! Het is inderdaad heel leuk om zo veel mensen te leren kennen via het bloggen he ! Wat fijn dat jullie zo'n gezellig weekend hadden !
Groetjes
Margo