zondag 18 december 2016

laatste kerstkaartje van 2016

Hallo,

Nog eentje dan...
Nog een kerstkaartje wat ik met jullie wil delen dit jaar!
Deze heb ik gemaakt in opdracht voor mijn moeder voor haar vriendin. Ze doen samen heel veel gezellige dingen fietsen, wandelen, zwemmen en op vakantie gaan. Dus deze vriendschap is een mooi kaartje waard.
Een ander kaartmodel mooi papier en een mooie tekst maken het kaartje helemaal af, mijn moeder was er in ieder geval blij mee. De reactie van haar vriendin zal ik vast en zeker nog wel te horen krijgen.


craftaddiction - alles mag in kerstsfeer
AnMaCreatief - alles mag

Ik wens jullie fijne kerstdagen en voor het nieuwe jaar:

Tijd om van de kleine dingen te genieten
Rust om stil te staan bij mooie momenten
Sterkte om tegenslagen te overwinnen
Vriendschap om je hart te verwarmen
Humor om wat somber is te kleuren
Een glimlach om elke dag mee te beginnen

Groetjes Hermien


16 opmerkingen:

Diny zei

Schitterende kaart Hermien...het is ook zo;n leuk model!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Mooi werk Hermien!
Nancy

Rosina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei

Schitterend kaartje Hermien...wat een super gaaf modelletje is dit...
zo een leuke accentjes erop ook..

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Hermien,
leuk model en het gedicht op je kaart is super..
groetjes,
Ans

Sarah zei

Wat een mooie kaart! Ik hou van het papier dat je gebruikte en de lantaars. De tekst vind ik prachtig!

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart,
en een gaaf model ook ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart in een leuk model Hermien. Voor jou ook fijne dagen.
Lieve groetjes Miranda

Ela zei

Prachtig, mooi model en een keer een andere invulling. Uiteraard wens ik jou hetzelfde, mooi gezegd! Groetjes Ela

Kreatief met Maria zei

Prachtige kaart Hermien.
Mooie tekst.
Groetjes Maria

GerJanne zei

Mooie kaart!! Dat gaat helemaal in de smaak vallen! En het gedichtje is weer prachtig!
Groetjes,
GerJanne

carla zei

Een heel mooi kaartje Hermien.
Leuk modelletje, dat heb je fijn gemaakt?
Ik heb ook jou post ontvangen en vind hem super, bedankt.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart heb je gemaakt Hermien gaaf model
Gr Karin

Antoinette Voorn zei

Wat een hele mooie kerst/nieuwjaar kaart ! en heel leuk model. groetjes Antoinette

scrapcreations-judith zei

Prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

Danoesja zei

Hoi Hermien
Wat een leuk model is je prachtige kaart en zo mooi van kleur ook.
Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja