zondag 16 april 2017

challenge K&K

Hallo,

Wat hebben we de afgelopen weken mooie kaartjes met tape mogen bewonderen op het blog van K&K. Maar er zijn weer 4 weken voorbij dus hebben we weer een nieuwe challenge voor jullie!
Deze hebben we een kaart voor jullie die je mag liften...in een stijl die zelf mag  kiezen.

foto van Ingrid Reyners.

liftkaart


mijn creatie

Er is een prachtige prijs beschikbaar gesteld door Ingrid. Jullie kunnen meedoen tot 12 mei 23:59. Vergeet je niet een kijkje te nemen op ons blog, daar kan je zien wat de andere dames van het team gemaakt hebben.

Fijn paasweekend,
Hermien


11 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Hermien
Fijne Paasdagen / Happy Easter
Gr Karin

Claudia's kaartjes zei

Je kaartje is supertof gelift. Mooi kleuren en zo russtig, die kaart.

xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Aartje zei

Mooie lift Hermien. Leuke challenge.
Groeten, Aartje

carla zei

Een mooi voorbeeld Hermien.
Ik heb nog nooit een kaart gelift, maar 'k zou deze uitdaging wel eens willen uitproberen.
Nog eens over nadenken wat ik ermee kan.
Fijn Paasweekend.

Groetjes,
Carla

Sarah zei

De jouwe is zo mooi! Speciale kleurtjes samen.
Ik werd verwend met mooie post door jou. Ik blijf ze mooi vinden die lantaarntjes en nu gecombineerd met het mooie papier. Heel blij mee!
Super bedankt! Xxxx

Margo zei

Wat een leuke challenge en wat een prachtige variant heb je gemaakt ! Fijn Paasweekend !

Nelleke zei

Haha, jullie komen allemaal van knutsels en kadootjes onder elkaar in de leeslijst. Kan ik inspiratie op doen want ik vond het een geweldig leuke uitdaging. Een mooie variant heb je gemaakt. Groetjes, en fijne dagen. Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
wat een gave lift heb je gemaakt, ik vind de kleurtjes erg mooi!
fijne paasdagen,
groetjes,
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt er ook al zo'n leuke lift van gemaakt Hermien, mooie gestempelde bloemen en lieve kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

het is een heel leuk kaartje Hermien. Wat een verschillen in het DT, maar allemaal leuk! En ik ben benieuwd naar de inzendingen! Niet alleen het aantal, maar ook de uitwerkingen! Is altijd zo leuk om te zien!
Groetjes,
GerJanne

Sarah - Crea S zei

Je hebt er een hele leuke lift van gemaakt Hermien!