zondag 4 maart 2018

nieuwe challenge K&K

Hallo,

De afgelopen challenge was een groot succes, we hadden meer dan 100 inzendingen dat is toch fantastisch! Ik wil dan ook iedereen bedanken die heeft meegedaan en uitnodigen om ook met onze nieuwe challenge weer van de partij te zijn. Deze keer willen we dat jullie een kaartje liften, en de liftkaart komt van Nelly.

foto van Monique Eding.

Het lijkt veel op de challenge die momenteel bij de liftchallenge loopt, toch vragen wij net iets anders! Het verschil is namelijk dat wij een niet gekleurde achtergrond willen zien.  Hieronder zien jullie hoe mijn lift eruit ziet, zeg het met bloemen. 


allsortschallengeblog - ladies only
liftchallenge - challenge # 127
sweetstampin - sentiments only
thesketchychallenge- use a frame

Voor nog meer voorbeelden kan je natuurlijk weer een kijkje nemen op ons blog, want ook de andere leden hebben weer goed hun best gedaan. Je kan je kaartje plaatsen tot 30 maart 23.55.

Fijne zondag,
Hermien





16 opmerkingen:

Crealientje zei

Hallo Hermien,
Ik dacht al ben ik nu te laat voor de liftchallenge.
Maar dit is de nieuwe challenge van K&K die er op lijkt.Heel leuke techniek lijkt me,moet er maar eens mee beginnen.
Mooi ga ik een kaart maken en kan ik hem mooi combineren met de 2 challenges :)
Jouw kaart is heel erg mooi!
Prachtige bloem.
Hoe gaat het met je?
Fijne Zondag en lieve groetjs Crealientje.
(Ik krijg trouwens steeds een foutmelding als ik je een reactie achterlaat,snap er niets van)

KarinsArtScrap zei

2 hele mooie kaarten Hermien

Gr Karin

Monique zei

Hij is mooi!!
Liefs Monique

GerJanne zei

Ha Hermien,
heel leuk ook jouw kaartje! Ik ben zo benieuwd naar alle inzendingen. Ik heb echt de neiging om een heleboel van dit soort kaartjes te maken, De mogelijkheden zijn talloos...
GerJanne

brenda zei

A pretty floral creation for our 'Ladies only' theme at Allsorts challenge this week, many thanks for sharing your creativity.

B x

Colien zei

Heel mooie kaart, gaaf met die bloemen!
grt.Colien

karien zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt
Groetjes Karien

Ans Gilbert zei

Prachtige lift heb je gemaakt, knap om toch een rustige kaart te maken met deze techniek je bloem is super
Ansx

anncreatief zei

Je kaart is weer prachtig!
Fijne dag Anneke

Ellibelle zei

Very pretty cards, loving the sketches!
Thanks so much for joining us at Allsorts this week!

Renate zei

Wat ziet dit er leuk uit zeg.
Heel gaaf gemaakt.
Deze techniek ligt een beetje buiten mijn comfortzone. Maar ik ga er denk ik wel even voor zitten

-xies- Renate.

Danielle zei

Erg leuk gedaan!!

Mervi zei

Beautiful floral card for adult.
Thank you for sharing at Allsorts Challenge.
Happy Women's Day;-))m

Cornelie zei

Bij ons gaat het om repeat stamping, en dat hoef je niet per defenitie te kleuren, mag wel...
Grappig dat jullie een soort gelijke challenge hebben lopen!
Je uitwerking met de bloemen vind ik mooi, toffe stempel is dat! Leuk met de spetters er tussen door, maakt het vrolijk!
Super leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

Cass zei

Cute card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx

Cara zei

This is so pretty, sorry I'm so late visiting you. Thanks for playing along at Sweet Stampin'. Hope we see you again soon. Cara DT x